rixfm festival!

yeahja. båstad igår dårå, var här innan sen begav vi oss ner mot stan & tog bussen med typ 300 andra till båstad. fullproppat på bussen men de var nice :) väl kom vi dit, gick & handlade mat sen ner mot rixfm & stranden. satte oss på stranden & chillade lite & drack oxh så. träffade tumba phille & någon joel också. så satt vi lite med dom. sen var vi ungefär lite överallt hela tiden för de var fan poliser överallt. haha & vill inte bli tagen (igen) så fuck de. iaf vid 2 tiden var vi hemma hos caroline & där deckade jag gott i hennes säng.
idag vaknade vi. käkade frulle & så, sen tog de lugnt bara! :) sen skjutsade dom mig hem :) ska bara chilla nu & lite sånt. orkar inte göra något. men pernilla kommer senare iaf ikväll<3
kisses

lite bilder sen igår :)

caroline. <3


pernilla.<3


jag. hiehue


hampus.


pernilla med folk :)


tumba :)


caroline & jeanette. <3


lilla philip :)


philip: "jennie jag får ta en bild"
 jag: men jag kan ta en bild på dig?
philip: "men jag vill ta en biiild på maj själv!!!
jag: hahaha jaja okejdå! haha.


tumba & jag  ute på piren :)


HAHA till slut nattade vi tumba & philip på stranden :D hahahaha.
hittade solstolar, täcke &tumba hade paraply ifall de börja regna ;)



tack allihopa för igår! <3
caroline pernilla daniela emma elin louise micaela charlie josefine
tumba philip joel jonas robin johanna amanda & alla andra som man träffa :)
båstad 2009, hell yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0