bästavän.


fan vad jag saknar dig pontus  :( vi har inte träffats sen midsommar. du är bara hemma i fagersta hela tiden :( skulle ge de mesta, pengar, resa, allt för att du skulle kunna komma ner och hälsa på :(
jag kommer ihåg när du var hos mig, du bodde hos mig. så jävla kul hade vi! bästa tiden med dig hjärtat.
när du sa att du skulle flytta blev jag helt förstörd. hatar att mista en vän så :( som tur är så mister jag inte dig helt, för du finns alltid i hjärtat pontus. men vill ha dig här, nära, vill se dig, träffa dig :(
vill ha de som innan, kunde gå ut, ta en cigg och bara prata om vad som helst, vi hade alltid något att prata om.
du gör mig så glad och hur många gånger har du inte hjälpt mig när jag har haft problem?
som på nyår.. vet inte hur länge vi snacka, men varje ord, mening du sa det hjälpte mig.
midsommar var bara helt underbart, sista kvällen med dig blev bara så bra till vi skulle säga hejdå :(
då var de inte så jävla kul :'(
du är saknad min bästa vän!
jag hoppas verkligen att vi ses snart.
alltid SWEE hjärta THAAII.
jag älskar dig!
<3

I call you, when I need you.
You're simply the best
Better than all the rest
Better than anyone
Anyone I ever met











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0