brist på liiiiiv.


mahaa. har faktiskt inget att göra :( så slänger in en lista medans
jag väntar på min mamsing. sen drar jag till förslöv (mp) CIAO ;**



ÄRLIGHET:

Ditt äldsta hångel? - typ 19
Hur många har du varit riktigt kär i? - 3
Vad tycker du om kärlek? - underbar när allt är som de ska.
När kramade du någon sist? - igår :)
Saknar du någon speciell person? - ja
Har du svårt för att bli kär? -  nja, beror på
När kysste/hånglade du med någon sist? - lördags
Ångrar du det? - nej
Är du singel? - jaa
När fick du senast en komplimang? - idag
Har du hånglat med någon av samma kön? - haha nej, möjligtvis när jag har varit full ^^

HAR DU NÅGONSIN:

Hånglat med nån riktigt ful?- haha ja
Hånglat med fler än 5 pers: -
jao
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - nope
Gjort något riktigt dumt? - yes
Gjort något du verkligen ångrar? -  haha tyvärr ja
Varit nykter på nyårsafton? - de har jag ;)
Åkt ambulans? -
yes
Gjort nåt olagligt? -
jaao, haha
Blivit polisanmäld? - nej konstigt nog ;D HAHA
Fått din mamma att gråta? - har väll hänt
Slagit ner någon? - har väll hänt ;)
Skämts över dina föräldrar? - haha nja, inte så farligt mkt :)
Skämts över dig själv? -  haha yeeaa
Sagt jag älskar dig och menat det? - självklart
Tar du droger? - nej!
Dricker du? - de händer :)
Vilka kläder sover du i? - typ bh & trosor elr stor tröja
Vad hatar du verkligen? - folk som ljuger & sviker
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - ja.
Är du ensam nu? -  ja :(
Vill du gifta dig? - nja, kanske
Vill du ha barn? - nån dag kanske :)

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? - jag ;)
Såg dig gråta? - stoffe
Fick dig att gråta? - :(
Du delade en cigg med? - jeanette tror jag
Du gick på bio med? - haha johaaaan
Skällde på dig? - haha.. de var nog jag själv som fick lite damp på mig själv

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? - yes
Kramat någon? - yes
Pussat någon? - ja
Köpt någonting? - japp
Sjungit? - haha ofc ;d
Saknat någon? - OM JAG HAR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0