:D

festivalen igår dåja, hel jävla sjuk kväll :D hahaha.
träffade massa nytt folk & allt var så jävla perfekt!
idag är de fint väder & ikväll är vi på de igen ;)
kom hem halv 4 imorse, tog tåget från hbg vid halv 2
inatt typ, & daaamn slagget på tåget var nog inte maxat ;D HAHA.
kom till ängelholm & drog och käkade fyllekäk
sen hem & söööva & caroline sov här :d

vaknade vid halv 12 idag, gick upp & Käkade och lite sånt..
nu stack hon ner i stan för att ta bussen hem & jag ska bort till
pernilla  & väcka henne så jag kan ta mina saker :D
skriiver mer senare när jag har tid :)
kissses

Kommentarer
Postat av: daniela

knäcka david? det är en av dom enklaste sakerna man någonsin kan göra när det handlar om att knäcka en människa, för han är ju den fegaste 20 åring jag någonsin träffat (:

2009-07-25 @ 15:35:33
URL: http://daanielab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0