den dagen som inte fick komma, den kom :'(

har inte varit så aktiv värken här på bloggen eller i mitt huvud. men allting bara snurrar i huvet på mig just nu :'( allting är bara fuckat. så igår slant de bara slint i huvudet på mig. klarade inte mer :'( så stack från allting & sov hos caroline. hade tjejkväll & de behövde verkligen jag. & tack rasmus för allt stöd! <3 skönt att vi kan prata igen som vi gjorde innan.
åkte hem vid halv 5 idag så nu ska jag baara ta de lugnt. ska snart ha gäster så ska äta & lite så sen drar dom och mamma ner nånstans i stan elr så. så är hemma själv ikväll så tjejerna kommer hit så ska vi chilla lite & så bara.

tack som fan för att ni finns. inte en chans att jag skulle klara mig utan er. <3
kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0