godmorgon!


igår kom jag och caroline hem vid typ 1? kanske.. satte oss vid datan & skulle kolla film
till vi hör utanför mitt fönster HAHAA att där står 3 kineser & bråååkar sönder ;o HAHAHA
där står dom & skriker på varandra fgretfgujytrfdgtyhjuygf. på deras språk ;D HAHA
sen börjar den ena tjejen slå den andra killen hahahaha, fyfan så kul de var ;D
aja, igår då träffa vi alex i hbg, gick bort till gröningen & lite så sen kom andre & jocke.
när vi kom till äholm kom shpetim & hämta oss, så körde vi till statiol & handla dricka :)
somnade gott vid 4 kanske.. till kl 9 imorse då de var en sån JÄVLA utryckning från brandstationen
trodde jag skulle få RIKTIG adhd. daaaamn!

nu har vi iaf vaknat, och ska fixa oss. sen bort till coop & handla hårfääärg till mig :)
sen tar vi bussen hem till caroline och färgar mitt hår & chillar lite sen ser vi vad som händer :)
imorgon ska jag till stoffis iaf. <3
kissses





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0