helt förstörd..

de gick som de gick igår.. har varit ett helvete! men gick ut med folket igår ändå.
kunde inte bara sitta hemma & gråta.. fast jag så gärna hade velat :'(
men stack ner till stan & träffade alla var där lite sen gick vi runder ganska mkt.
tack för kvällen caroline danni jeanette sofia ola anton carolina johanna shpetim.
& ni andra. <3

idag ska jag inte göra ett skit.. är så jävla ledsen & jag klarar inte av detta :'(  ....
hur mycket jag än vill kämpa & orka, så har jag ingen ork kvar.. allt är bara slut !
kommer bli seg både här & på bdb. men jag orkar verkligen inte :'( förlåt ..
kisses

i really can't stop crying :'( i love you so baby..


Kommentarer
Postat av: johanna

baaby, du vet var jag finns om det är något.. hemskt att se och veta att du mår skit :(

vi får ta och hitta på något tsm igen, längesen nu!

jagälskardig! <33

2009-07-12 @ 21:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0