hemma :)

02.05 och jag är hemma igen :) festivalen innan ikväll, lagom härlig och hyfsat med folk :)
träffade massa saknat folk som jacob & några andra :) mycket trevligt.
tog eett lagom packat tåg hem innan och stanna i stan ett tag!
nu ska jag sätta på en film och hoppa i sängen. har inte sovit hemma på hela veckan
så ska bli ganska skönt med sin egen säng nu :)
imorgon blir de festivalen igen & lördag med.  kommer bli niice :D

tack för förfesten & allt bästa ola! :D slänger in lite bilder medans jag orkar.
kisses.

emma o bästa<3


tobias anton  macke & lite max :) you are the best!



macke jag tobias & simon :) (ser nog inte härligt drogad ut!!!)



tobias simon och anton :)



& denna bilden får avsluta på nästan alla påväg ner till tåget :)
på tåget var de då fullt liv när anton max ola & macke drog igång med sina
sånger men vacker var de! :D kör vi imorgon igen, yaadou!


tack för allt. ola nilla caroline elin emma anton max tobias
anton simon henke carl :) ni gjorde min kväll!




/love. JG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0