jennie<3tammy

vill bara säga en sak.. jag är så glad att jag har tammy baby.
du förstår mig alltid och jag kan prata med dig om allting! <3
vi har tyvärr samma problem men som vi klarar oss igenom.
i love you sweetheart. <3

vaknade typ 10 av att de åskade något så in i helvete. typ tack!
jag som behövde sova ut efter en lång natt.. har ätit nu & så
så ska in i duschen sen fixa mig sen kommer farfar & hämtar mig :)
alltså dop idag i helsingborg på råå för min söta lilla kusin ;}
så finns på mobilen hela dagen!
 
kisses  ♥



Kommentarer
Postat av: tammy

tack gumman, ja vi förstår alltid varandra!

det känns så underbart att ha dig att snacka med!

Nu ska jag kolla lite film och så, tack för detta vännen, detsamma verkligen, du kan alltid komma och snacka! ILY<3

2009-07-18 @ 11:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0