läs & ta åt dig ditt smuts.


omfg. hur kan man vara så äcklig? ärligt.. du är är så sjukt jävla patetisk så det är inte sant. hur gammal är du? 10? snälla.. du är 20 år och du beeter dig som en 13åring. när man är 20 år sitter man inte bakom skärmen och skriver hora, att man ska slå 16åringar ;s haha asså du är så jävla äcklig så det är sjukt. du sitter & skriver att du ska slå oss, och vi är så jävla mycket fjortisar och hit & dit. vafan gör du inte något åt de då för?! du sitter bara och skriver massa skit och tror att du är så jävla mycket. och i verkligheten är du inte så jävla stor i käften eller hur? de såg vi ju i fredags. du gick 3 meter ifrån mig och du våga inte säga ett skit? jag skrek på dig och när du var 200 meter bort så passade att öppna käften & skrika äckel? HAHA asså komigen. var de det bästa du kunde komma med? du vågar fan inte stå och se mig i ögonen. och när vi träffade dig igår? vad sa du då? inte ett skit, du är så jävla "tuff" på msn och bilddagboken men hur tuff är du i verkligheten?
då är de jag, vi som trampar & spottar på dig ditt fucking äckliga smuts.
en vacker dag ska jag se till att du inte har något ansikte kvar..
du är så patetisk & äcklig och du vet mycket väl vem du är :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0