saknar tiderna.

sitter just nu & tittar över massa gamla bilder på allt folk som man har umgåts med. helt sjukt underbara personer som man knappat snackar med. personer som man har varit vän med i mer än 3 år, som man inte äns hälsar på längre. jag klarar inte sånt. varför är saker inte som innan? sommaren 2008 är nog den bästa tillsammans med er! vi hade så sjukt kul, alla var tillsammans och där var nog inte en enda som man var ovän med. vi kunde göra massa saker tillsammans utan att de skulle bli massa strul osv. dock visste jag att när alla började gymnasiet så skulle en hel del förändras. men aldrig trodde jag att de skulle såhär långt att vi knappt hälsar längre när vi går förbi varandra? vad är detta ärligt? tycker det är svin dålig stil. men visst.. folk förändras, även har jag själv gjort de men jag skulle inte gå så långt att jag bara gick förbi någon jag har umgåts med i 3 år. det är jobbigt och de vet jag fler som tycker att det är. vill bara ha de som innan tlilsammans med alla nya vänner man har fått. nog inte det skulle bli bra eller? för alla är ni så underbara.

har bestämt mig för att lägga in massa bilder nu från sommaren 2008 tillsammans med er, och ni vet vilka ni är. <3












jag saknar er allihopa.. ni kommer alltid att finnas långt in i mitt hjärta .. <3

Kommentarer
Postat av: josefine

håller med dig !

denna sommaren var verkligen bäst

om man bara kunde spola tillbaka tiden.

miss you <3

2009-07-16 @ 11:33:26
URL: http://jossepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0