sthlm :D

hallåja. orkade inte uppdatera igår när vi kom fram för jag var så jäävla trött! & nu har jag gått och blivit sjuk med! (y) bra där jennie. igår iaf när vi kom fram så var tove emil & andreas här :D mina älsklingar! satt på bryggan hela kvällen, snackade & grilla och så. haha sen deckade jag runt halv 11-11 för jag var så sjukt jävla trött. vaknade runt typ 9 idag, käkade frulle & så. sen stack vi till sjukhuset med min sjuka kropp! :( dom sa att jag skulle återkomma ikväll 17,30. halv 5 ringde dom & sa att dom inte ville ha mig där, för dom trodde att det var svininfluensan ;d HAHAHA. trodde jag skulle dö. ofta, haha de har jag fan inte! en vanlig jävla förkylning i mina ögon eller lunginflamation eftersom att jag har as ont i mina lungor både fram & där bak i ryggen där jag hostar.. men nejdå, då ska jag hellre gå såhär.
DÄR sjönk stockholm i mina ögon, muhaha. annars idag har jag inte gjort ett skit.. försökt bli frisk. dom andra har åkt båt & badat för det är så jäävla fint väder & fett varmt! men ska fan bli frisk snart! :D
får se när jag bloggar igen, men blir väll troligtvis imorgon eller till helgen :D
på lördag är det festfestfest :D & sen ser vi vad som händer.
vet dock inte när jag kommer hem igen.. det är ganska skönt här :)
men skriver mer senare ngn gång :)
kissses




JAG ÄLSKAR STOCKHOLM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0