stockholm i mitt hjärta!

mamma väckte mig 10 i 8 idag. jonas & dom kommer om en timme
så ska hinna duscha & äta och lite sånt, sen pyser jag iväg.
så jävla skönt ska de bli!
kommer att blogga någon dag tror jag och säkert kolla bdb elr ngt, men pallar inget msn elr så.
vet inte om jag kommer palla svara på sms heller och sånt. men de gör jag säkert.
inte en aning om när jag kommer hem

så, BRB stockholm nästa!

- träffa mina favoriter
- gröna lund med dom bästa
- sigtuna, stan
- chilla på bryggan, bada & sola
- stan, gallerian & NK.

jag kommer ha de fett bra så oroa er inte :)











oroa inte heller er av att jag ska sitta i en liten lägenhet mitt inne i stockholm och ruttna ihjäl ;)
ska till huset som är på bilderna. världens finaste ställe.<3







kommer inte att tänka på något här hemma men kommer sakna er :)
kisses Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0