tack för idag.<3

underbar dag tillsammans med pappa, mina syskon & alla andra. hade riktigt kul & allt var så bra.
det är så kul när man får träffa människor som man aldrig har träffat innan som man vet finns och
tillhör äns släkt. det är så bra, kul att träffa alla igen. 2 år sen, sen förra gången.
nu kommer lite bilder sen idag :)

jag



folk :)



sötaste kusinen som döptes :) viktor, hihi.



bror & jag :)  haha såg ut som att jag var pittögd så drf jag täckte över :$



:)



pappa & farfar :)



orkar inte lägga in fler bilder nu :) men en underbar dag iaf.<3
nu är caroline här, vi har hyrt film & handlat massa gooottt.
så ska glo filmen nu & kränga :D
kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0