2 juni.

goooo'kväll.
har inte haft tid att skriva idag, har haft sär mycket att göra känns de som fast jag har inte gjort ett skit typ? HAHA.
åkte till skolan imorse, gick till malen för vi skulle bada. ingen hade typ badkläder, bara killarna. så jag caroline
danni och pernilla gick en lång runda på stranden istället. de var riktigt skönt! till sist orka vi fan inte gå mer, haha
så satte oss och sola och tog en cigg. fett nice ;* gick tillbaka till malen för att hämta våra saker, sedan var de bara
att traska tillbaka till skolan. hade bild i 2 timmar, inge farligt faktiskt. fast vår lärare är lite trög ;s HAHA. sär!
sedan svenska, får reda på betygen. ligger mellan G-VG & är faktiskt lite nöjd ;$ innan var de ju inte så jävla bra .....
haha. fick även reda på engelska nationella. ett bajs G. men fuckkkkof. så svårt det var istället? de söög daase.
slutade, och tog bussen vid 4 hem. somnade på bussen typ 3 ggr? HAHA. så mobbade jag & nilla är. maha ;**
ikväll åkte jag till min lillasyster skola för att kolla när dom hade uppträdande sen var de grillning. bara mys ;*
nu ska jag kolla tv & ta de lugnt, sen sova riktigt tidigt faktiskt. så ha de fint ;* orkar inte skriva mer nu, förlåt :( hihi!
kiiissses.


stoffe you make my day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0