<3

tjollahopp, hann inte skriva imorse. haha för jag vaknade halv 3 inatt, av att de åskade som fan ;o HAHAH. blev så jävla rääädd. så rusade upp & stängde av datan! så jag orkade inte starta den imorse.
sitter i skolan nu iaf, och gör inte alls mycket. haft våra redovisningar och äntligen klar med allt! har bara två inlämningssaker till. engelskan & svenska, men gör nog de över helgen. blir chill nu hela eftermiddagen med data sen imorgon inte ett skit, bara kolla film :) snaaart sommmmarlov. jag längtar som fan!! & ge mig lördag<3<3
efter skolan drar jag och nilla till stan & ska fixa lite saker. sen blir de nog att kolla cabaré på nyhem. (min gamla skola)
sen hem & sooova. maha. uppdaterar mer ikväll! :D
kissses.



en fråga: lockigt eller rakt ?!?!?!


Kommentarer
Postat av: Josse

Lockigt =) Du är jättefin i det !

2009-06-04 @ 17:16:46
Postat av: Nilla

deefintibådeochbby:D<3

2009-06-05 @ 09:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0