älskling.

mitt fina hjärta, kristoffer v
jag saknar dig så otroligt mycket att du inte kan förstå de. jag vill bara att du kommer hem till mig nu.
du anar inte om hur jävla mysigt va ska ha det när både du & jag kommer hem.
jag skaffar mig lite tidsfördriv och drar till mallorca medans du är borta. för klarar inte av att sitta här hemma och tänka dag ut & dag in på vad du gör, vem du är med osv. jag litar verkligen på dig. och jag trodde att detta skulle vara lättare än sagt. men det är de inte. jag blir snart helt galen. jag kommer flippa ur.
det är inte så lätt som alla säger "du klarar de, det är bara 3 veckor" ja.. men 3 veckors tid är lång tid för mig!
när du kommer hem, kommer jag åka direkt till dig och bara kasta mig i din famn! jag längtar så mycket.
igår bara flippade allt ur.. jag bråkade med min mamma och allt gick upp & ner!
då hade jag behövt dig här, som jag kunde prata med. för du hjälper alltid mig älskling. alltid! spelar ingen roll vad det är, du ställer alltid upp för mig fast jag är cp ibland! du är de bästa & finaste man kan ha. och du är bara min!
aldrig någon annans. bara min!
jag satt innan i mitt fönster, kollade ner mot stan & havet och såg solnedgången. tänkte på att du också kanske satt på stranden och såg den underbara solnedgången. satt där och lyssnade på vår låt.
kände bara hur tårarna kom en efter en. jag är så dålig på att hålla mig. men jag var bara tvungen att få ut de..
du betyder allt för mig. jag skulle kunna sitta här och skriva till du kommer hem men jag tror redan att du har förstått hur mycket jag verkligen tycker om dig och älskar dig med hela mitt hjärta!
vi har redan en månad nästa söndag. tiden rinner bara iväg. men en minut känns som en dag när du är borta.

jag behöver dina kramar
jag behöver höra din röst
jag behöver känna dina läppar
jag behöver ha din närhet vid mig


you are my hero baby
jag älskar dig.
28/5-2oo9



/din jennie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0