bakis.

men tjeeeena. sorry för den dåliga uppdateringen :$ men har verkligen inte hunnit!!
det var riktigt kul igår, alla kom vid halv 8. så blanda vi bål & hade riktigt nice. dansade och allt var perfekt!
tack för allting tjejer. ni är bäst! <3 ett spec tack till dig monita. du kommer bli saknad till tusen. :/
gick ju inte direkt bra att komma hem till caroline igår.. haha sprang runt med handdukar osv ;$ HAHAH..
var hemma runt 2 & då deckade jag och carro i josses säng. haha.

vaknade runt 11 idag, riktigt bakis & trött som fan. gick upp & käkade med tjejerna. GOTT VAR DE! ;| haha.
sen höll jag på att somna.. men så ringde stoffis ett tag (a) hihi. sen stack danni & nilla hem.
så jag och carro blev så sjukt sugna på chips & cola. för det är typ bästa medicinen mot bakfylla? :D
eller något. så gick ner & & köpte de, la oss i sängen och kollade på Mr.Bean! :d hahaha så otroligt kul.
senare kom mamma och hämta mig. och nu sitter jag här..
ska börja på min engelska nu, och sen kolla film för de behöver jag :)
TACK FÖR EN UNDERBAR HELG TJEJER. NI ÄR GULDVÄRDA! (v)(v)(v)

kisses.




monita öppnar presenterna :)



<3 big love.



HAHA. får bli en lök bild på mig ;p ser fan ihop tryckt ut ;o
orkar inte lägga upp mer nu..
sängen väntar på mig :)
kisses.


Kommentarer
Postat av: dagga

- nee jätte fin bild ! d va skiitkul :D <33

2009-06-07 @ 17:50:01
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0