de finns allt för sjuka människor.

Jag förstår inte! Hur man kan vara så sjuk i huvudet & vara 16 år och mörda en 15årig tjej? Det är riktigt sinnessjukt. Att ha de på sitt samvete hela livet är riktigt otroligt. Hatar att våldtäkter har ökat så otroligt mycket. För bara en månad sen blev en kvinna i 35års åldern våldtagen precis nedanför mig i tunnlen! Där går jag inte mer när det är mörkt.. Snart vågar man fan inte sätta sin fot utanför dörren? Det är bara riktigt äckligt, obehagligt, sjukt, mörda eller våldta en tjej! Tyvärr finns de riktiga sjuka människor som inte har alla rätta hemma som får för sig sånna ideer. Ähe, fyfan! Jag tycker riktigt synd om dem människorna som kände hon therese som blev mördad/kvävd av en 16årig tjej & kille. Det är sjukt. Jag kan inte förstå de..

länk till deras blogg som dom har gjort till ett minne av henne.
http://minneavtherese.blogg.se/
& här är även en länk till metro hemsidan där hennes vänner höll en tyst minut för therese på balen 2009.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5354520.ab

jag förstår er, jag vet själv hur de känns att förlora en bästa vän.
vila i frid! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0