en härlig utekväll

min tvillig hihi kom hit vid 8, så mötte vi emma  precis nedanför så gick vi ner till stan och mötte elin och vidare till parken så kom besam och shpetim :) så gick vi ner till ån, satt & snackade & hade det riktigt kul faktiskt :) sen drog emma & elin. så gick vi hem till mig och lämna av caroline, sen var de bara jag louise besm & shpetim kvar. så satte vi oss i parken och snackade & drack lite :) till sist var de bara jag och shpetim kvar, satt & snackade om massa gamla fester osv :D riktigt kul sen nu gick jag hem.. skulle hem typ 12 och nu är klockan typ 02.16.. men aja! :D ska snart soova hade jag tänkt. soover länge imorgon så bloggar när jag vaknar :D
kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0