en lååång natt!

igår blev allt ju helt knas! ;D haha. jag nilla louise & shpetim skulle busa lite :D haha men istället skickade stoffe sms till mig om att jag skulle ringa, sååå jag ringde! :D:D jag höll på att dö. det  var så skönt att få prata med dig för nu vet jag att allt är bra osv<3<3 jag älskar dig! när vi hade pratat klart så kom nilla o dom med sakerna redan. haha så vi gick hem till shpetim och lämna de, så stack louise hem & jag och nilla stack till statiol och handla dricka hehe (y) skulle igentligen druckit igår. MEN vinet var ju hemma hos mig (y) HAHAH. jag är så trög :$ men de blir nu så ikväll istället! :D iaf jag och pernilla kom hem vid kl 3 imorse :) shululue. busigt! haha.
vaknade nyss & jag känner mig verkligen heldöd. måste börja packa lite så jag slipper för allt de på fredag för dååå vill jag ut & festa så jag är bakis på lördag & bara sover på planet. för jag haaaatar att åka flygplan!!! näfyfan nu ska jag inte skriva om de för nu ska jag gå & göra rostade mackor :D
kissses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0