:(

erkänner att jag har blivit dåligare på att blogga. men jag har haft så sjukt mycket sen i onsdags att jag inte äns hinner med mig själv ;s kan inte tänka längre.. mitt huvud är helt cp. har haft så mkt.
onsdags fixade jag massa skit i skolan & även på eftermiddagen
torsdags var de skolavslutning hann inte mer än hem sen iväg på fest hos filip
fredags så försov jag mig men åkte till båstad ändå med tjejerna för att kolla studenterna och på kvällen var jag hos caroline & josse på studenfest.
och i lördags (igår) träffade jag stoffe<3 sen åkte jag hem, hann inte mer än hem så bytade jag om & fixade mig sen mötte jag pernilla så gick vi upp till hennes systers lägenhet & chillade lite sen direkt ner till bahnhof. var hemma runt halv tre inatt & somnade vid halv 4. så sov till 2 idag, haha. så nu förstår ni att jag är helt slut :)
tur som fan att det inte är skola imorgon :D
kisses



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0