:)

nu är jag sååå dåålig. har inte skrivit sen i måndags. men har inte haft tid :// men här kommer iaf lite om vad jag har gjort :)
igår var jag hos min älskling. mys i stan och i parken. låg & pratade om allt möjligt! <3 du är bäst, så underbar.
det var så svårt att säga hejdå.. :'( grät i dina armar, ville bara stanna där föralltid! kooom hem nu. :'(
jag klarar mig i knappt en timme, hur ska jag nu klara mig i 3 veckor? :( ååh. bebiis<3

idag åkte jag & caroline ner i malmö för att kolla lite i affärer :) blir cppp när jag inte har pengar för då hittar jag ALLTID något jag vill ha !!! blir cpstörd. vid 4 kommer även pernilla :)) då vart de faart i lådan! haha. gick & käkade på max. och de var typ de godaste jag har ätit på länge? förutom när jag smaka lite på stoffe :$ hihi. sen blev de lite affärer till & caroline var den enda som handla för hon är sååååååå bortskämd!! (6) maha ;* men nu vet jag vad jag ska köpa iaf när mamma har slutat sura :D men iaf.. men fan vad jag ska trada med mina "iaf" HAHA men jaja, iaf .. HAHA nä :$ men sen träffa pernilla några härliga typer som vi snackade lite med, gick även och kissa på subway sen följde dom oss till centralen :D haha snälla killar men lita wierd. sen tog vi tåget hem 19.38, då typ vi var segare än en riktigt död daggmask!! så somnade typ men bara skönt :) sen när vi kom till ängelholm, lämna vi carro vid bussen och sen promenerade vi till koffes och köpte cola & goodis. snackade lite sen drog jag hem och nilla tog bussen hem :) ska hämta lita chips nu o se film. men de kommer mer sen :)
kisses




det är så tomt utan dig älskling. 28/9-2oo9 <3
kom hem :'( jag saknar dig mest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0