godmorgon.

vaknat nurå, somnade vid 3 inatt. så är gaaanska trött nu. men ska in i duschen så jag piggnar till och sen kommer pappa.. som jag inte har träffat på några månader? :/ kommer kännas knas.

senare tar jag & nilla bussen till förslöv, hem till caroline. fixar oss & äter lite :D
sen vid 7, drar vi på fest hos monita. avskedsfest!!!! :(:(:(:( kommer bli jobbigt.
men vi ska göra allt för en sista kväll tillsammans, så att den blir oförglömlig.
jag kommer sakna dig riktigt mycket<3

senare sover jag hos caroline, är hemma imorgon eller något :) men ska försöka att vara duktig
& uppdatera imellanåt men kan inte lova något (a) haha. men finns på mobilen annars hela tiden :D
kissses




värdelös..
:(





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0