godmorgon!

jag vaknade nyss av att ola ringde, snacka lite. men annars är jag SKITSUR! fan så sur jag är..
blir sååååååå jävla förbannad på vädret ?!?!? inget sommarlov detta fan. och sen alla studenter idag?
kul för dom att ta studenten!!!!!! haha förlåt men är skitsur..

idag: ska käka frulle nu snart, sen ner i stan i PISSREGNET!! aarhh. ta bussen till båstad
för att hjälpa till lite kanske & hämta lite saker på skolan. sen kolla när
UNDERBARA HP3 TAR STUDENTEN! <3 grattis alla. ni är så braaaa :) snart är de min tur (a) haha!
efter de ska jag bara hem & se hur vädret ligger till så om det är okej så drar vi nog till strandfesten. suger vädret vet jag fan inte vart jag ska ta vägen?! men jaaa. kommer mer sen nu har jag bråttom :)
ha så kul i regnet för det ska ju jag ha! </3 noot.
kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0