haaaaaeejj bloooggeeen!

öh gick upp 09.40 idag typ.. bara för mamma skulle ner i stan
och handla massa saker till imorgon innan vi ååker. så var jag tvungen då
att passa min syster då sålänge för hon är sjuk! idag måste jag verkligen
packa mina saker & ta med allt jag behöver inför nästa vecka.
ikväll blir de födelsedagsfirande för min kära lillebror som fyller 12 år idag.
grattis <3  så vid 5 ska vi vara där. efter de drar jag ut på stan med tjejerna
och träffar alla & säger hejdå till alla innan jag åker :))  kommer sakna er.
nu väntar mina mackor på maj i rosten :D haha. & jag väntar även på att
min lilla älskling ska höra av sig :( har inte pratat med han sen i tisdags :(
men ja.. skriver mer senare :)
kisses

grattis lillebror.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0