hemma 06.00

jag var då ute igår med daniela caroline & kevin, daniela drog hem vid 10 & så gick jag kevin och caroline hit & hämtade dricka, jacka & lite så. sen gick vi hem till shpetim och lämna de. sen chilla vi lite där, sen sprang vi typ till tåget ör vi skulle lämna kevin där, men han hann precis med de. :D

jag & caroline kom hem kl 06.00 & jag vet fan inte hur vi lyckades?! HAHA.
drog hit & åt frulle och sen deckade vi direkt i sängen vid 7.
mamma väckte oss nu vid 9 för både jag & caroline ska iväg. hon ska ta
bussen hem & jag måste ta bussen till helsingborg/väla. ska till tandläkaren
och försöka hitta en present till min bror :) sen ska jag fan sova hela dagen!
så jag får ursäkta att jag inte kommer blogga idag. men jag lovar att de kommer
ikväll :D men ha de bra idag & sola inte för mycket ;)
kisses




vill ha bååååstad nu!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0