hos caroline<3

drog hem till caroline igår, och gick ner till pizzerian och käkade. sen hem hit igen. :)
senare drog vi nere till ip, där var de ju livat ;p haha så drog hem igen och käkade ;d
sen vid 11 drog vi ner vid ip igen och då hade allt kommit igång :b träffade massa folk.
de var naaajs ;b sen hände de lite saker.. som nog gör att jag stannar hos caroline ett bra tag.
orkar inte va hemma.. så vet inte riktigt när jag kommer hem ;D men de får vi se.

senare drar jag och caroline ner till ladan och kollar lite när hennes syster har slutat jobba :)
sen hem hit och käka väll och bara ta de lugnt :) kanske drar hem senare får se. men just nu
har jag verkligen ingen lust till de :/
& jag saknar stofffis. kom hem <3
skriver mer senare ikväll :)
kissses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0