i lose again.

hemma från skolan nu ja, lika död som vanligt!!! HAHA idag när vi hade slutat, så satt jag och caroline i sofforna i cafeterian, hahaha så kom de fram en tjej, typ sten packad?! stank riktigt mycket sprit & bara "vet ni var toaletten är?"  så förklarade jag. så gick hon åt ett helt annat håll? HAHAH. så jag & carro gick efter för att se var hon hade blivit av. men då var hon fan borta, haha så stog vi där & vänta.. så kom hon igen haha så visa vi henne toan så gick hon fram & försökte öppna, men de var upptaget. så stog hon där & snacka med sig själv.. HAHA sen tillslut blev hon så JÄVLA ARG att hon stog & sparkade på dörren och drog i handtaget. hahaha fyfan vad det så kul ut :$ jävla kärrrrring. maaha (6)
åkte hem med bussen senare & nu sitter jag här halvdöd. hihi, ska lägga mig i sängen och skriva lite på svenskan som vi gick igår som ska vi inlämnat nästa vecka? lönt att få de nu när vi slutar nästa vecka. KNAS! japp.
men hörs senare för  nu kallar sängen på mig :D
kiissses




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0