IMORGON<3

åh vad jag känner mig dålig på att uppdatera. men har faktiskt inte hunnit, tandis imorse. de gick bra!
sen åkte jag till skolan, var där en timme & sen hem igen! har precis duschat, och nu ska jag snart käka lite :)
sen ner i stan igen & fixa en sak med caroline ;$ mahaha. ni får se imorgon elr till helgen :D
nä nu kan jag faktiskt inte trada mer ;o jag ska bara skriva lite om hur mina sista skoldagar i första ring kommer att se ut för känner på mig att jag kommer inte att ha ngn tid ALLS att skriva fråns på söndag? eller ngt :D haha.

torsdag: skolavslutning. hem&fixa, sen fest på kvällen på stranden i båstad.
fredag: till skolan och kolla när studenterna springer ut. sen hem & fixa snabbt, sen strandfesten eller fest nånstans.
lördag: luuund sen bahnhof på kvällen!
söndag: soooova? :D

kissses.


& den klänningen blir de imorgon :) inte för att man ser så mycket.


Kommentarer
Postat av: snygging ;o

vad ska du göra i lund ? ;o träffas ?

2009-06-10 @ 15:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0