jag är lyckligast i världen! :D

åhhh ni kan inte förstå hur fuuucking jävla glad jag är just nu assssså! :D:D:D
var ute & gick med emma innan efter vi hade krängt lite ;d så mötte vi elin
och sen satt vi på en bänk.. så bara fick jag leveransrapport? jag bara wtf..
så kolla jag, så var de från ääälskling ;ooo & jag fick inte bara en, utan hela tiden
kom de, haha bara för jag har skickat så många sms till honom (aa) hihi!
så jag bara WTFFFF!! jag måste riiinga :|||| så bara ringde jag, sååå svarar stoffe;o
ååh jag blev så glad när jag fick höra din röst älskling, jag började gråta som du hörde :$
jag kunde inte hålla imot tårarna. men det var glädjetårar som tur var. fyfan vad jag saknar dig!
bara kom hem till mig nu så vi kan myyyssa.
just nu sitter jag här & vääntar på ett sms från dig, för du sa du skulle skicka innan du skulle sova :)
så tänker inte gå & lägga mig från jag har fått de! :D är så glad att du har roligt älskling & att du mår bra.<3

jag är så  jääävla glad !! :D:D:D


KOOOM HEEEEEEEM !!!!!! <3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0