kreta om 8 timmar, yaaadou!

ikväll har jag varit med mina underbaringar som jag kommer sakna mest av allt! drog ner vid ån innan.
jag caroline daniela nilla louise emma och elin. de var så sjukt mysigt & sitta på bryggan med er!
sen kom besam & shpetim från båstad, gick och köpte keeebab & pommes :$ haha gooott :*
vid ett följde vi caroline och daniela till bussen och nu hem. fyfan vad jag kommer sakna er :((
EN VECKA UTAN ER ALLA! :| uussh... men rööjj som fan när jag kommer hem :D
nu ska jag snart sova :)
_______________________________________________________________________

imorgon drar jag & mamma till malmös flygplats 07.30 typ.
11.30 går planet! så smssaa fram till de! :DD
HA DE BÄST HÄR HEMMA! :D PUSSPUSSPUSSPUSSPUSS.

KOMMER SAKNA DIG NILLAPILLA<3


KOMMER SAKNA DIG TWIIN<3


KOMMER SAKNA DIG DANNIBOOOY <3


& ALLA ANDRA. MINA ÄLSKLINGAR. NI VET VILKA NI ÄR! <3<3<3
puuuuusssssssssssss

Kommentarer
Postat av: nilla

jag kommer sakna dig mest min älskling! :( längtar redan tills du kommer hem! mer sjuka minnen ppå g då precis som bilden haha . älskar dig ! <33

2009-06-28 @ 20:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0