malins födelsedag & midsommarfirande!

daaamn vilket jävla midsommar! :D haha så sjukt jävla kul hade vi.
började med här igår, caroline & johanna kom hit. så lagade vi ju mat & käkade & fixade oss lite.
senare gick vi ner till stationen & hämta kevin jens & niklas och sen bar de av till malin.
när vi kom dit blev de chill, satt & drack lite osv. sen började de komma massa folk & allt drog igång! :D
haha. sjukt niiiice. vid 1 tror jag klockan var? haha var lite borta, iaf. så drog jag caroline maja pontus rasmus gurra anton emil & några till stan för att käka mat, SÅ JÄVLA GOTT! :||| haha! sen var vi i stan lite och hade de riktigt nice.
sen gick jag och caroline hem till mig. mamma var ju som tur inte hemma, hon sov borta. så vi hade hela lägenheten
för oss själva & de var nice. gick direkt & bytade om och sen deckade carro haha på soffan med en filt & jag decka i fåtöljen halvt på golvet! ;p hahahaha. vaknade vid 5 imorse, och då låg jag på golvet. HAHA så gick in i min säng & la mig. sen kom mamma hem vid 12 kanske & skrek "HEEEEEEEEEEJ!!"  ja men halllåja. då hade jag sten ont i huvet & kunde knappt öppna ögonen HAHA.
men de var ett riktigt lyckat midsommar! :D:D TAAAACK ALLA<3<3

lite bilder :D






bilderna talar för sig själva! :D haha.
tack för allt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0