party tonight with my girls!

nu har jag fixat allting förmiddagen. träffade pappa & fick lite pengar & hann snacka lite. fått reda på lite mer saker nu.. aja, kan skriva om de en annan dag. för orkar inte ta de nu..
snart kommer nilla hit :D så går vi ner till stan, handlar jordgubbar & cigg. sen bussen till förslöv.
fixar oss hemma hos caroline och äter & sånt mys. sen hem till monita baby & festar.
de kommer bli de bästa med er tjejer. världens bästa avskedsfest! <3
de blir massa bilder också såklart så uppdaterar med det imorgon när jag kommer hem! :D
men nu måste jag faktiskt gå.. hinner kanske skriva en rad sen hemma hos caroline :)
kissses.
VI SES I DIMMAN FUCKERS! :D<3




it's time to paardey!



nu sticker jag. ciao bella!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0