skolan & stan.

hemma från skolan dårå, ännu en riktiigt nice dag i skolan! efter skolan kollade vi på 3orna som skulle tävla om vem som skulle springa ut först på fredag? :D haha. vet ej vilka som vann för vi var tvungna att springa till bussen. när jag kom till stan, träffade jag först louise & maja. sen maja emma elin sandra & några. trevligt! de var ett tag sen <3
nu ska jag skriva klart min svenska uppsats som ska in imorgon & äta lite..

en sak som gjorde mig riktigt glad idag var att jag fick reda på att pooontus är påväg ner till skåne för att hälsa på :D:D:D
iihh. har inte träffats på ett halv år om inte mer :( min saknade lilla vän. så ska träffa han också ett tag tror jag eller snart! men nu måste jag kila till min brödrost & rosta lite mackor. är riiktigt huuungrig :$
kissses.
& jag älskar min lillasyster.. allt ska bli bra igen<3
stöttar dig igenom allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0