utekväll & frankrike ;)

haaaaj :D kom nyss hem (01.20) hihuhe. lång kväll satan men kul som fan har vi haft! :D jag nilla o caroline då, hihi. jag mötte dom ute, så satte vi oss vid fontänen, alltid lika mysigt. sen in till stan och handla dricka,sen ner till bahnhof och träffade lite folk. sen börja vi frysa litaa, haha så gick hem till nilla och värmde oss lite :D sen ut igen, ner i stan och tillbaka till bahnhof. träffa ännu mer trevligt & saknat folk! men dock tur att vi inte gick in, för alla sa typ att de sööög ;p
men väl hemma nu så hittade jag lite bilder sen frankrike 2006, när vi gick i 8an, de är nog den bästa resan jag har gjort.
vi hade så sjukt jävla roligt. här kommer iaf lite bilder  för jag har tråkigt & är inte de minsta dugg trött :D:D






en fett fin strand, så jävla myyyyssigt! ta mig tillbaka.



hahaha så liten jag ser ut. men fyfan så gött det var! ;**



nuuu orkar jag inte mer ;o hahah. nu ska jag kolla på yesman och myyysa i min säng :**
DIMMMAN IMORGON<3 loveyou girls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0