11/11 - MIN DAG.

WIIE :D Idag är de min dag. Känns gött att fylla år, tyvärr är de en tråkig ålder 17. Samt som 16 var en jävligt tråkig ålder. Men Man är ett år närmre 18 så! ;)
Mamma & min syster kom in imorse, gulliga som dom va hade gjort frulle & tänt ljus och allt! Haha :$
Fick parfym, pengar & lite sånt! Får mer ikväll och till helgen då jag åker till pappa för att fira mig :)

Ska göra vid mig nu så mycket jag kan för att inte se så sjuk ut
sen drar jag till skolan och ska hämta lite saker för känner att jag ligger back EN ANING MYCKET! :(
Men skriver senare :)
kisses

& Denna dagen kommer jag minnas. För nästa år kommer jag säga så
"Ja, jag minns då jag fyllde 17. Då låg alla hemma i svininfluensan"


Jag & Micaela förra sommaren
(& Ja, jag hade grönt hår för jag hade varit i turkiet)

 

Kommentarer
Postat av: micaela pedersen såklart ;D

jag saknar och älskar dig så mycket !

hoppas du hade en bra födelsedag :) <3

2009-11-12 @ 15:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0