deprimerande

Har igentligen massa att skriva men jag pallar inte men jag måste nog ändå..  Är skit trött, riktigt jävla trött!
Har inte känt mig såhär trött sen jag gick i 8an på Nyhem och allting var ett helvete med skolan, plugg och massa. Får ju damp på allt.
Iaf, åkte till skolan imorse i hel fucking onödan!
Hade ingen Webbdesgin på morgonen för 3orna hade nationella.
Har ingen företagsekonomi för den är slut.
Hade ingen Personal Administration för vi fick uppgift.
Sen hade vi inte Handel heller för där fick vi uppgifter.
Så jag & Caroline stack hem till henne och åt & pluggade röven av oss sen somnade jag i hennes säng. Det var riktigt jävla skönt ska jag säga! Jag kommer somna kl 9 idag, yeah i like it!

Men nu ska jag dra & PLUGGA.. vad annars?! Ska bli riktigt roligt, det är något jag inte har gjort på länge :D
pusspusspuspsusss

Dagens höjdpunkt var att träffa Caroline. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0