Grillad fläskfilé med pommes!

Ungefär en halvtimme efter jag skrev de första inlägget idag så ringer mamma och frågar om jag vill följa med henne & tomas och äta på kirris! Och självklart ville jag de? De va trevligt, sen gick vi till espresso house och tog sen fika som skjutsa dom mig hem och mamma åkte hem till honom! Snart ska jag vara med sandra och vi ska nog bara chilla, vet inte om jag är hemma själv ikväll men jag skulle nästan tro de! :)
Nu ska jag iallafall städa lite och sen ut :) finns på mobilen.
Kisses



Jag saknar dig Pontus! Ingenting är desamma utan dig här nere.
De blev svårare utan dig än vad jag trodde.. Hoppas att jag kan komma upp till dig jullovet.
Jag älskar dig bästa vän! ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0