happy!

Är ganska glad nu för tiden förutom att de blöder inom mig.. Orkar inte med massa skit hela tiden! Iaf, skolan idag som vanligt. Hade bara matte, ganska chill. Har 17 prov jag ska göra till julen sen är de ingen mer matte för mig. Säger bara lycka till med dom där 17 proven haha! Men de går nog.. Nu är jag hemma och jag ska snart fixa mig & äta lite sen ta bussen till Södra, träffa Sandra ett tag sen ska jag vidare för jag ska jobba ikväll! Så då blir man rikare :D Har inte så mkt tid till att skriva nu för tiden.. Spec inte denna veckan, har en del att göra. Så skriver vad jag ska göra, så vet ni vrf jag inte skriver :) Kisses.

Idag: Träffa Sandra och sen jobba!
Imorgon: Skolan sen kanske träffa Jenny.
Onsdag: Skolan sen kanske va med Jenny.
Torsdag: Skolan sen ut & äta med farmor.
Fredag: Fest eller bio med tjejerna.
Lördag: Jobba
Söndag: Plugga



& imorgon kommer bästis hem! :D<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0