I just wanna runaway

Åt helvete med allting, pallar fan inte mer skit.

Vaknade bredvid Pernilla imorse, haha helt döda var vi!
Gick upp, åt frulle & snacka lite sen följde jag henne hem.
Kom hem, duschade & fixade mig, gick ut med min kära granne & prata lite
sen ner till stan och mötte carro,danni&danne.
Gick runder lite på julskyltningen sen åkte dom hem.
Gick hem & bytte hem och palla fan inte sitta hemma.. Tänker bara då!
Så jag drog med sofia,hanna,ola&anton ner på julskyltningen igen.
Mycket mysigare att gå där när de va mörkt, kollade modevisningen&de.
Sen gick jag & mötte mamma så kollade vi på en ny lägenhet nere i stan.
Hur fin som helst, stor & bra. En nackdel bara - Jag pallar inte flytta mer!!

Nu ska jag iaf passa min syster & natta henne sen ska jag & mamma laga mat!<3
& Jag vill bara säga tack till alla som ställer upp för mig.. Aldrig utan er. (v)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0