jävla kärring!

Hejhopp bloggen! :) Dagen startade bra i skolan med att jag fick träffa alla igen utom Caroline som fortfarande är i Egypten :( Saknar dig älskling..  Dagen var då bra till vi kom tillbaka till skolan och jag skulle ha utvecklingssamtal. Jag fucking hatar min idrottslärare, fucking jävla kärring!
Jag har fan varit med typ alla gånger utom 2 gånger!!! ARRRHHH.
I min röv att jag har..
-50% frånvaro
-Varit med på endast en lektion denna terminen
-Ska göra livräddnings grej i havet nu i vinter.

FUCK YOU & KÖR UPP NÅGOT I RÖVEN!!!!!!

Detta förstörde min dag, du kommer få se på måååndag!
Nu är jag hemma iaf, jag har sovit lite & pratat med mamma.

Nu ska jag ut med Sandra och chilla lite, ;*
Kisses

Kommentarer
Postat av: daniela

- riktig fitta är hon, hatar henne.. <3

2009-11-13 @ 21:59:03
URL: http://daanielab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0