orkar inte.

HELLO!
Har inte orkat att blogga nu på ett tag, men nu får de bli skärpning faktiskt!
Igår skolan som vanligt, sen på kvällen åt jag mat med mamma & syster sen stack dom. Så kom Sandra hit lite senare så satt vi hemma hos mig & hade jävligt chill, kollade idol, drack lite & krängde som fan! Inga mer kommentarer på den natten! HAHA. Vaknade imorse och kunde fan inte resa mig haha. Hade ont i hela jävla kroppen, vilket jag har fortfarande men det är lite bättre nu när har rört på sig lite! ;D
Sen kom mamma & Tomas hit, så snacka vi lite sen körde dom mig till jobbet! Har jobbat hela eftermiddagen & nu ikväll! Rögle mötte Modo och förlorade med 1-2. Men ändå en sjukt jävla bra match men grymt mycket folk! Allt var slutsålt och de va riktigt nice! Åkte sedan hem med pappa & dom och nu sitter jag här.

Snart kommer Sandra hit & kanske stoffe :) Ska bara chilla lite.
Tummen upp för att va ensam hemma en hel helg!
kisses


Saknar sommaren
Saknar slixxaan
Saknar Helsingborg
Saknar er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0