sjuk.

Försov mig imorse så fick ta bussen 08.37 som jag också höll på att missa men sofia rädda allt och stog & viftade med händerna för att vi skulle med och jag fick springa som ett arsle! Kom till skolan, och typ ingen är där längre.. Alla ligger bara hemma och är sjuka, och jag har även gått & blivit sjuk nu. Detta suger kuk rent ut sagt, hatar fucking svininfluensan, alla förkyldningar & allt som bara finns att få.

& Jag är skiträdd för jag är en av dom som är i riskgruppen för jag har astma och problem med mina lungor. Och eftersom att jag mår dåligt nu, har feber, ont överallt osv så ska jag till sjukhuset imorgon tror jag, om de inte har blivit bättre och ta någon spruta & sen bli inlagd för att dom ska se så jag blir frisk.
Skit roligt att tillbringa en helg eller mer på ett sjukhus, nat!
Jag stack iallafall från skolan & drog hem och sov, så sov till nu vid 6 och nu är jag lika trött igen.
:/ Är fan rädd..
Nu ska jag gå & fixa mat :)
kisses



PÅ ONSDAG ÄR DE MIN DAG & MIN BÄSTIS ÅKER PÅ TISDAG! :(
i'm gonna miss you <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0