sorry.

Hejsan! Ganska dålig uppdatering idag, men jag har knappt hunnit att sitta vid datan. Imorse åkte jag till helsingborg & det gick hur bra som helst, 36 dagar kvar bara! :D Är verkligen riktigt glad! Sen drog jag till väla, träffade Stoffe där, sen åkte jag hem. Träffade Pernilla & Shqiponje där, gick lite i stan och så. Sen hem, bytade om & sen ner till stan igen för att ta bussen till Caroline'bästa vän.
När jag kom till henne, tog vi min favorit rätt som hennes mamma hade lagat. Haha
Ann-Christines hemlagade köttbullar & potatis med sås. Tog maten och satte oss i sängen och kollade på Pearl Haber. Så jävla bra film så man kan se den tusen gånger om.
Sen sa vi hejdå till varandra & jag tog bussen hem! :(

KOMMER SAKNAR DIG ÄLSKLING. <3

Nu kommer Sandra så ska vi ut i de härliga höstvädret! WIE.. ;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0