stort tack till a&t! <3

Då var de fest igår ja, riktigt nice faktiskt. Kom till lokalen & hade först tjejmiddag & mys! Efter ett tag bara fylldes de på med foolk & runt 23 tiden banga allt ut, folk banka ute på dörren för att komma in osv. Men vad är meningen med att stå & banka på en dörr & göra allt för att komma in om man inte är bjuden? Hur bra känns de när man inte känner några alls, inte är bjuden eller något & drar sig in ändå? Man måste ju ha dåligt samvete som fan. Iaf, sen kom polisen och alla fick sticka. Stog utanför lokalen i säkert en timme & snacka med folk, för ingen kom hem för sista bussen hade redan gått från Munka till Ängelholm. Så dom flesta tog taxi, jag och Pernilla drog med oss Tim, Johan, Adam, Hs & alla bort till Statiol men där var de såklart stängt! Sen började vi gå mot Ängelholm ?! HAHA. Riktigt yra, sen kom Rasmus och dom så blev de slagge och dom jagade Henke runt hela jävla Munka fan & vi fick springa efter. Så idag kan jag knappt fan gå med dom skorna jag hade på mig igår som jag nog glömde hos Pernilla?? Ja, de gjorde jag. Skit också..

Nu kommer de lite bilder från igår :))
TACK AMANDA&TESSAN FÖR ALLT. <3



 

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0