svininfluensan här dåja!

Åh fuck säger jag bara. Nu har min bror de, min syster har kräkt 3 ggr bara idag och hon hostar som fan! Snart drar jag väll också på mig de. Hata svininfluensan, jävla arrhh! DAMP.
Iaf ska jobba ikväll vilket jag inte ser fram imot. Skulle aldrig tackat ja till de igår så hade jag sluppit. Men nu när jag har tackat ja, så kan jag inte ångra mig för då har dom ingen annan ersättare. Blöh säger jag bara ..

Nu ska jag lägga mig i sängen med varm oboy & kolla klart på Pearl Haber.
& En sak till, nu sitter Caroline & Josse på flyget till Egypten!!! :( I miss you

kisses

Kommentarer
Postat av: Ida

KRYA PÅ DIG <3

2009-11-10 @ 11:56:39
URL: http://miissreimer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0