torsdag.

Hej bloggen! :) Har inte uppdaterat alls sen igårkväll, jag har inte orkat & inte haft tid faktiskt..
Vaknade vid halv 1 idag med min hosta som har lagt sig igen & det är riktigt skönt, åt frulle & duschade sen fixade jag mig & drog ut med Louise ett tag i stan, träffade nilla också<3. Saknar alla i skolan fan! ://
Stack hem & åt vid halv 5, sen ner i stan igen och mötte Shpetim så tog vi bussen till ishallen! Kollade på rögle vs. södertälje! & De sög verkligen. Fuck vad dåligt & surt de va.. Stack hem vid kvart över 9 & nu är jag hemma.
Sitter och äter ostmacka & dricker varm oboy och ska snart gå & lägga mig! :)
Imorgon blir de äntligen skola, ska dock inte va med på idrotten men ska förberedda inför lördag då det är öppet hus på skolan :)
Iaf, nu ska jag kila iväg igen..

Helgen kommer bli över nice! <3
kisses





TOTAL KATASTROF!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0