avsnitt 12.

God eftermiddag! Vaknade vid 8 imorse men jag somnade om som tur är. Gick upp vid 10 istället & bara en halvtimme efter gick jag ut med pernilla och hennes hund. Men de regnade ute, så de var inte så mysigt direkt! Sen gick jag med henne ner till stationen när vi mötte caroline, sen tog dom tåget till malmö för att fixa biljetter. Och jag gick in på The phone house och köpte ett nytt kontantkort! Tack för de..

Så nu har jag nytt nummer men tänker inte ge ut de till vem som helst :) För jag håller på att få damp på folk som ringer på nätterna och håller på. Ganska omoget och tur är de så ser jag vem som ringer nu. Det gjorde jag inte men nu är de också fixat! :)
Nu ska jag börja städa sen kommer alexander som jag inte har träffat sen i somras :) Kommer bli kul.
Vi hörs senare :)
kisses



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0