älskar er tjejer.<3

tjenare, har varit lite dålig uppdatering men jag har faktiskt inte haft tid med datan :)
här kommer iaf lite om hur de gick till igår & idag :)

igår:
halloween sak i skolan, alla var helt fuckat utklädda! HAHAH.
sen efter allt va slut så stack vi med 525 bussen till VK :)
åkte hem till shqipe&dom, började fixa oss & allting.
sen var de tjejmiddag och sen fest som fan haha och allt bara flippa ur.
menmen, de va nice. somnade kl 5 imorse & vaknade kl 8 av att dom dammsuga! (y)

imorse: 
vaknade då vid 8, somnade till 10 typ. gick upp & tog en pinne, städade undan lite
och höll på att spy verkligen, mådde skit dåligt! & sen åt vi och packa ihop våra saker.
sen kom min mamma vid 12 & hämtade oss :)

tack som fan för allting tjejer! ni är de bästa. ♥


bilder sen skolan;

såhär gör vi på HP..  sover!



pernilla & jag.<3



shpetim.<3



fixade emanuel ;)



angelica & emanuel




BILDER SEN TJEJMIDDAGEN & FESTEN!




jag



teuta caroline fatime danni.<3



pernilla jag teuta<3
(ser ut som att jag är helt smutsig i huvet men det är rök ;d)




danni.<3
(hahahaha hon höll på att ramla så drf hon ser ut som en kärring :D)




daniela och jag.<3



jag
(där ser ni att mitt hår blev blått)




jag & daniela <3



teuta & fatime.<3



teuta fatime daniela & jag. <3



haha ingen kommentar, har fan inte en aning om vad jag gör.



härlig natt mat! :}



shqipe och jag! <3



jag älskar dig.<3



jag som sover haha



halva teuta & jag när vi skulle sova
hade världens finaste hår & var as söt i ansiktet :)
nat!




orkar inte lägga in fler bilder nu,  där var typ 132 st!

TACK FÖR ALLTING TJEJER! NI ÄR BÄST.
i love you girls! you rock my world v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0